برای انتخاب مانتو مجلسی به چه نکاتی باید دقت کرد

برای انتخاب مانتو مجلسی به چه نکاتی باید دقت کرد ؟

بارها برای بسیاری از خانم‌ها پیش آمده که به مهمانی و مجلسی دعوت می شوند آن زمان به فکر خرید مانتو مجلسی از بهترین مانتو فروشی‌ های اصفهان می‌افتند و نکاتی را که هنگام خرید باید رعایت کنند را نمی‌دانند. ممکن است بسیاری از آنها شتابزده خرید انجام داده و بعد هم از انتخاب پشیمان شوند حال در این نوشتار قصد داریم تا در مورد نکات مهم در خرید انتخاب مانتو مجلسی با شما سخن بگوییم.

نکات مهم در خرید مانتو های مجلسی

انتخاب مدل مانتو به شما کمک می‌کند تا ظاهر و اندام شما خیلی مناسب‌تر به نظر آید. مانتو‌ ها یکی از پرکاربردترین نوع لباس به حساب می‌آیند زیرا بانوان روزانه با آنها سر و کار خواهند داشت. حال در ادامه به چند مورد از نکات بسیار مهم هنگام خرید مانتو از نوع مجلسی اشاره می‌کنیم.

توجه به بودجه خود

اولین موردی که هنگام خرید مانتو باید آن را در نظر داشته باشید، بودجه می‌باشد. اصولاً مانتو های مجلسی نسبت به دیگر مانتوها از قیمت بالاتری برخوردار هستند. به عنوان نمونه مانتو های سگک دوزی شده که در دسته مانتو های مجلسی قرار می‌گیرند، قیمت بالاتری را خواهند داشت و اگر با در نظر گرفتن بودجه متوجه کسری شدید و یا قصد دارید که در هزینه‌ها صرفه جویی به عمل آورید، بهتر است از خرید مانتو های سگک دوزی صرف نظر کرده و جایگزین ارزان و بهتری را برای آن قرار دهید و از مانتو فروشی‌ ها مانتو های گیپور دار ساده‌ای که با با بودجه شما همخوانی داشته باشد یافت می‌گردد.

در نظر گرفتن جنس مانتو مجلسی

یکی دیگر از گزینه‌ هایی که هنگام خرید مانتوهای مجلسی بهتر است به آن توجه ویژه گردد، جنس مانتوها است. اصولا آنها از پارچه‌هایی با جنس مرغوب ساخته می‌شوند که موجب افزایش و بالا بردن زیبایی مانتو خواهد شد. مانتوی مجلسی باید از جنسی باشند که به راحتی چروک نشده و ظاهر ناپسندی را به خود نگیرند. البته شرایط آب و هوای منطقه‌ای که در آن ساکن هستید، حائز اهمیت است. به عنوان نمونه در شرایط آب و هوای گرم بهتر است از خرید مانتو هایی با جنس کرپ خودداری نمایید. زیرا کرپ از جنس‌های ضخیم  است.  به جای آن می‌توان از مانتوها با جنس ابریشم، نخ و پنبه استفاده نمایید. زیرا آنها از جمع شدن عرق در یک نقطه جلوگیری به عمل می‌آورند.

دقت به رنگ مانتو های مجلسی

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌ هایی که خانم‌ها هنگام خرید از بهترین مانتو فروشی‌ اصفهان با آن مواجه می‌شوند، رنگ مانتو های مجلسی است. این رنگ مانتو اولین فاکتور مورد اهمیت و در واقع مهمترین و آن هنگام حضور در مجالس است. زیرا مانتوها جلوه خاص و زیبایی به شما می‌بخشند. حال اگر در فصل بهار باشد می‌توانید از مانتوهایی با رنگ روشن و شاد بهره ببرید. مانتو هایی همانند صورتی، خاکستری، سفید شیری و گلبهی جزو رنگ‌ های شاد هستند. اما رنگ‌های سبز، زرشکی و آبی نفتی از رنگ‌های تند به حساب می‌آیند. نکته قابل توجه اینکه مانتو به رنگ مشکی یکی از رنگ‌هایی است که اصولا با هر رنگ پوستی سازگار بوده و بسیار کاربرد خوبی دارد.

برای انتخاب مانتو مجلسی به چه نکاتی باید دقت کرد

در نظر گرفتن سایز و فرم بدنتان

از دیگر مواردی که هنگام خرید مانتوی مجلسی باید به آن توجه کنید علاوه بر طراحی و دوخت مانتو سایز و فرم بدن شما می‌باشد. حتما به چاق یا لاغر بودن خود توجه کرده و متناسب با آن مانتو خریداری کنید. اگر از مانتو جذب و خیلی تنگ استفاده کنید ممکن است تمام قسمت‌های بدن شما را پوشش دهی نکند و تمام ساعت مهمانی شما احساس راحتی نداشته باشید. همچنین مانتو های تنگ و جذب برای افراد چاق به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود. زیرا نقص اندامی آنها را بیشتر نمایش می‌دهد. هر چقدر مانتو از دوخت خوبی بهره مند باشد، هیکل شما را هم قاعدتا خوش فرم‌تر نشان خواهد داد.

توجه به قد شخص در خرید مانتو مجلسی

بسیاری از خانم‌ها بدون توجه به قد خود اقدام به خرید مانتو های مجلسی می‌کنند. این امر خود به موجب ناپسندیده جلوه دادن مانتو در بدن خواهد شد. فروشندگانی که در مانتو فروشی‌ها مشغول به کار هستند، اصولا این نکته را همیشه به خریداران گوشزد می‌کنند که بهتر است متناسب با قد خود به انتخاب مانتو بپردازید. اصولا خانم‌هایی که قد کوتاهی دارند و ریز نقش هستند مانتوهایی که ساده بوده و یا تا روی زانو باشد، بهترین گزینه برای آنها است و بهتر است از پوشیدن مانتوهای بلند خودداری کنند.

برای انتخاب مانتو مجلسی به چه نکاتی باید دقت کرد

برای انتخاب مانتو مجلسی به چه نکاتی باید دقت کرد

انتخاب مزون یا مانتو فروشی معتبر

بهتر است هنگام خرید به سراغ مزون‌ها یا مانتو فروش‌هایی رفته که چندین سال در این کار سابقه داشته باشند و بتوانند شما را در خرید راهنمایی کنند. البته به جز این مورد تولیدکنندگانی که با تکنیک‌های طراحی مانتو، فاکتورها و معیار های آن آشنایی داشته باشند، مانتو هایی را که با فیزیک بدن شما هماهنگی داشته باشند، را معرفی می‌کنند. این ویژگی در تمام مانتو های موجود در مانتو فروشی‌ اصفهان نمایان است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *