مانتو مناسب دانشگاه چه ویژگی‌ هایی دارد

مانتو مناسب دانشگاه چه ویژگی‌ هایی دارد ؟

مانتو مناسب دانشگاه چه ویژگی‌ هایی دارد ؟

با شروع شدن دانشگاه‌ها اولین دغدغه ‌ای که خانم‌ های دانشجو با آن مواجه می‌شوند، انتخاب مانتو دانشجویی از بهترین مانتو فروشی اصفهان است. مهمترین آیتمی که برای خانم‌ های دانشجو حایز اهمیت می‌باشد، مانتو هایی است که در دانشگاه به تن می‌کنند. حال اگر شما هم دانشجوی خانم هستید که دغدغه انتخاب خرید مانتوی مناسب دانشگاه را دارید، بهتر است تا انتهای این مطلب ما را یاری نمایید. تا ویژگی‌های مناسب آنها به شما را ارائه دهیم.

اهمیت مانتو های دانشجویی برای بانوان

دوران دانشجویی جزء دوران‌ هایی است، که دانشجو بیشتر تایم خود را در دانشگاه سپری میکند. پس داشتن یک تیپ یا فرم دانشجویی بسیار حائز اهمیت است. احتمالاً شما خانم‌ هایی را در دانشگاه دیده‌اید که مانتو هایشان در عین سادگی یک ظاهر زیبا و شیکی ارائه می‌دهد. آنها با خرید از مانتو فروشی اصفهان به راحتی توانسته‌اند این شیک بودن در عین سادگی را حفظ نمایند. شاید از نظر شما آنها هزینه‌ های زیادی را برای خرید مانتو صرف کنند، اما چنین نیست.  آنها با علم بر نکات و ویژگی‌ های یک مانتو مناسب با کمترین هزینه از بهترین مانتو برخوردار می‌شوند.

ویژگی‌ های مانتو های مناسب دانشگاه

مانتو هایی که قرار است تایم زیادی را با آن در دانشگاه بگذرانید، باید دارای ویژگی‌ های مناسبی باشند که در ادامه به صورت مختصر بیان می‌کنیم که، مانتو مناسب دانشگاه چه ویژگی‌ هایی دارد ؟

مانتو مناسب دانشگاه چه ویژگی‌ هایی دارد

انتخاب مانتو های ساده

اگر قرار است از مانتو فروشی‌ مانتویی برای دانشگاه انتخاب کنید، باید قاطعانه بگوییم از انتخاب مانتو های مدل دار پرهیز نمایید زیرا مانتو هایی که مدل دار باشند یا از تیکه‌ های اضافی استفاده شده باشد ممکن است دست و پا گیر بوده و اجازه ندهد به راحتی در دانشگاه به امورات خود بپردازید. از نظر دیگر اینکه ست کردن مانتو های مدل دار با مقنعه و کفش‌ های ساده خیلی سخت‌تر خواهد بود. پس بهتر است که مانتوهای ساده و شیک را انتخاب نمایید.

قابلیت ست با دیگر لباس‌ها

مانتو های دانشجویی باید به گونه‌ای باشند که با دیگر لباس‌ها نظیر شلوار، مقنعه و کفش‌ها ست شوند. منظور از ست شدن این نیست که حتماً از بالا تا پایین همه یک رنگ باشند، بلکه نظرمان این است که با خرید مانتو دانشجویی یک ترکیب و هارمونی خاصی را ایجاد کنید. به عنوان نمونه مانتو دانشجویی شما اگر با شلوار های پارچه‌ای جین و کفش‌ های کتانی یا کالج شما ست گردد، دیگر دغدغه‌ای از بابت ست کردن نخواهید داشت و هر تایم و زمانی می‌توانید آن را با هر مانتویی بپوشید تا یک  استایل بی نظیر  رقم بزنید.

داشتن جنس خوب

در انتخاب مانتوهای دانشجویی باید به جنس آن هم دقت ویژه‌ای داشته باشید. زیرا دانشجو فعالیت‌ های مختلف آموزشی را در دانشگاه می‌گذرند. پس باید جنس پارچه‌ای برای مانتو او باشد که لکه نگرفته یا چروک پذیری آن خیلی کمتر باشد. یکی از پارچه‌ها جنس نخی پنبه ای است، که برای فصول تابستان بسیار انتخاب مناسبی است. این جنس به خوبی هوا را عبور داده و حرارت بدن را کاهش می‌دهد. پارچه فاستونی از دیگر پارچه‌ هایی است که خیلی کم چروک شده و لک می‌گیرد. پارچه بعدی کتان است که مقاومت بالایی داشته و بیشتر برای فصل سرد سال مناسب می‌باشد. البته  کتان‌ های نازک هم برای بهار و تابستان انتخاب‌های ایده آلی هستند و در آخر پارچه کرپ پیشنهاد خوبی است. تمام این جنس مانتوها در بهترین مانتو فروشی اصفهان عرضه می‌شوند.

برخورداری از رنگ مناسب

بهتر است مانتوی دانشجویی رنگارنگ نباشد. تنها از یک رنگ و یا ترکیب دو رنگ باشد. زیرا دانشگاه یک محیط رسمی بوده که باید از رنگ‌ های مناسب آن محیط استفاده گردد. در دانشگاه لباس یا مانتوی رنگارنگ یا رنگ جیغ  نبپوشید. بلکه از رنگ‌ های ملایم می توان بهره برد. اگر دانشگاه ممنوعیتی در استفاده از رنگ‌ های روشن نداشته باشد بهتر است در فصل تابستان حتما مانتو های رنگ روشن بپوشید. زیرا گرما را در خود حفظ نکرده و حتی جابجایی هوا صورت می‌گیرد.

مانتو مناسب دانشگاه چه ویژگی‌ هایی دارد

تناسب مانتو با سایز دانشجو

حتما هنگام خرید مانتو های دانشجویی به چاق یا لاغر بودن و همچنین سایز خود توجه داشته باشید. مانتو های دانشجویی باید با سایز شما متناسب باشند. به عنوان نمونه دانشجویی چاق نباید از مانتو های تنگ استفاده کند. بلکه بهتر است از مانتوهای گشاد و راحت بهره ببرد. حتی اگر اجازه پوشیدن مانتو جلو باز هم دارد، می‌تواند از مانتو جلو بازی که پوشیده باشد استفاده کنید. فروشنده‌ هایی که در مانتو فروشی اصفهان مشغول به کار هستند، به شما کمک می‌کنند تا سایز و اندازه مناسب شما را معرفی نمایند.

نگهداری آسان مانتو دانشجویی

مانتو های دانشجویی که قرار است برای یک مدت در دانشگاه پوشیده شود باید به گونه‌ای باشند که به راحتی قابلیت نگهداری داشته باشند. زیرا مانتو های دانشجویی ممکن است مدام کثیف شود و نمی‌توان مدان آن را شست. بلکه باید از جنسی بوده که به راحتی کثیفی و آلودگی را نشان ندهد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *